55 och mina 5



Hej alla fredagsmysförväntande vuxna ungdomar och ungdomar här kommer en ny nöt att knäcka! I vilken rattkringla har denna huserat?????

Livet är = En radda ögonblick som slumpvis skapat en mängd kreativ tid och slagit oss in på olika vägar allt eftersom tills vi vaknar i denna sekund vi befinner oss i nu ! Eller??? Är det ett öde som styrt oss dit vi hittat än så länge..........VI LEVER I VÅR EGEN VERKLIGHET.Jag lever i min egen verklighet precis där jag vill vara och det enda som fattas är.....pengar givetvis men jag klagar inte jag tar mej runt jag har jobb jag har kärlek jag är stolt.Jag är stolt över min äldsta dotter som alltid har gått sin egen väg på gott och ont men nu är mor till två små egna mirakel,Jag är stolt över min näst äldsta dotter som brottats med dålig självbild och kämpar sig sakta tillbaks efeter en olycka som gett henne år av smärta men som den vackra person hon är kommer hon alltid med ett leende när vi ses ...hon har lärt mej mycket.Jag är stolt över min äldsta son som pga sitt handikapp fått utstå förnedring,mental mobbing och misshandel genom hela grundskolan men som nu i dag håller på att renovera min gamla ford och har fått livet att funka ..alltid snäll och omtänksam en kanonkille som fötjänar en tapperhetsmedalj,Jag är stolt över min näst äldste son som är en kille med stort hjärta som håller på att lära sig livet,Jag är stolt över den mindste sonen som pga sin ringa ålder inte visat så många sidor än men  är verkligen en gladman. Dom är alla mina och har varsin plats i mitt hjärta dom lever också i min verklighet.

Välkommen till livet mitt vackra barn
jag ska ge dej min trygghet den trygghet jag har
världen är stor min kärlek är större
Syster eller bror nu har du kommit hem

du ligger där med dina blå ögon
Och känner dig varm
Du längtar moderns hjärtslag
Som du hör i hennes famn

Välkommen till livet mitt vackra barn
Vi har väntat på dig länge både mor och far
Välkommen till familjen vilken tur vi har
Att du kommit till oss här ska du stanna kvar

Du ligger där med dina blå ögon
och känner dig varm
Du längtar moderns hjärtslag
Som du hör i hennes famn

Välkommen till livet mitt vackra barn
Jag ska ge dej min kärlek all kärlek jag har                Putte.M

Skrevs under en bb-vecka tillängnas alla mina fem.

Ps...pga krångel med blogg sidan kan viss felstavning vara värre än vanligt skrev hälften i blindo

















Kommentarer
Postat av: emelie

Du är en speciell plats i mitt hjärta pappa, du har varit min idol & kommer alltid vara min älsklings gubbe!<3 älskar dig

2011-12-10 @ 17:08:47
URL: http://www.emeliemikaelsson.devote.se
Postat av: emelie

älskar dig pappa, du är min favorit snubbe & du har en speciell plats i mitt hjärta!<3

2011-12-10 @ 17:09:49
URL: http://www.emeliemikaelsson.devote.se
Postat av: sanna -saos.blogg.se

Älskar dig pappa!

2011-12-15 @ 20:24:43
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0