Munsköljning tack!



Såna här kvalitetsdäck görs inte längre....borta liksom själva Esso,Koppartrans,Ic och Caltex. Man kan bara ta orden i sin mun o smaka på dom coolaste macknamnen i historien.Mycket annat har försvunnit
så som Plåtlocken på snusdosorna, 75orna,Platåträdojjorna och Sydglassen.Man kan utan och vara särkilt politisk tycka att världen vi känner till förändrades samma sekund som Olof Pamle sköts..........Egojagvillsetillattjagfårsåmyckesommöjligtskitiandraperioden började då!Munsköljning tack!


Jag skulle vilja vara som ni ganska uppenbara vara ett svin
Det enda som stoppar en sån som jag torde vara min moral
Önskar jag kunde blunda o tänka på mej själv skita i etiken göra karriär

Men jag som är född på älgkött o har plockat mina bär
kom inte hit o säg vad sanningen är
Jag skiter i eder alla om ni lämnar mej i fred
Ja jag hör ropen skalla men ställer mig bredvid

Jag skulle vilja vara som ni men de kan jag nog aldrig bli
Jag är som jag är håller min stolthet kär
Går min väg rak i ryggen har moralen här

Jag skulle vilja vara son ni men kan inte vara ett svin
Allt för genomskinlig har samvetet kvar
Lämnar eran svinagård o drar
Kommer inte sakna er när jag far                Putte.M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0