Sigge furst är Äkta Svensk Rockabilly

Livet är fantastiskt!!ja jag är fullt medveten om att många bara läser föregående mening och tänker inte en sekund på vad som stod.....okej vi tar det ifrån början. Jag påstår att livet är fantastiskt! Varför det undrar ni? Jo är det inte märkligt att du mitt i det organiserade kaoset som i dagligt tal kallas för livet kan helt plötsligt mitt i ett blöjbyte,uppröjning,sexårstrotssamtal(4 på en timme)däckbyte eller varför inte!! ta vilken syssla som helst som du suckar innan du utför monotont Helt plötsligt kan drabbas av en uppenbarelse! Nu är trixet att upptäcka det....Jag tror problemet att dom flesta av oss missar att registrera att ett under har skett.Och ska sanningen fram är det nog ganska lätt att missa för har man t.e.x en 6 åring som håller på att utbilda dig om Bay blade samtidigt som den lille kräver uppmärksamhet och samtidigt funderar man själv hur man ska få dan att gå ihop rymms inte hur mycket som helst i hårddisken och uppenbarelsen skickas automatiskt rakt i skräpmailen.......
Men om man är lyhörd och går på intuition kan man helt plötsligt mitt i livet upptäcka att man ser den där gamla grejen på ett nytt vis eller du upptäcker att Sigge furst är Äkta svensk rocksbilly eller att Dodge Lancer är jävligt frän.....Hur kan det komma sig att nåt man inte ägnat en sekunds tanke på i halva livet helt plötsligt är mitt i blickfånget??=Uppenbarelse eller......Livet är fantastiskt  sug på den!!!!

Har valt att inte lägga ut nån bild som i detta fall kan vara skadlig pga för mycket informatiom som i sin tur kan medföra ett missat mirakel.PM

Kommentarer
Postat av: Gittan

Ja tänk vad mycket allsång vi haft med Sigges "Göklåt". För att inte tala om Zarah :D

2011-11-06 @ 16:32:59
URL: http://www.gittansvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0