Hej alla göralösa

Den här bloggen är tänkt att fungera som en länk ifrån min skrivarklåda till alla som har hittat hit .
vad ska jag då försöka förmedla?hmmm....jag börjar med att lägga ut texter ifrån låtar som jag utvunnit ur en massa intryck som jag fått genom livet, Håll till godo.

Med Barnen i hjärtat

Mitt liv är gott som regel jag är den jag ser i spegeln
Med barnen i hjärtat som krampar av oro o kärlek
Stora som redan flugit små som provar sina vingar
Själen förnimmer en längtan vill se dom varje dag

Jag en enkel man gör så gott jag kan
Jag hoppas jag räcker till ibland

Den kärlek och den värme man försökt ge dom genom åren
Hoppas jag räckt till hoppas dom förstår en
Deras glädje värmer mitt hjärta deras sorg förstenar min själ
Hade jag kunnit ta deras smärta hade jag gjort det allt för väl

Jag en enkel man gör så gott jag kan
jag hoppas jag räcker till i bland

Jag en enkel man gör så gott jag kan
Jag hoppas jag når ända fram

Tillägnad mina vackra barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0