Mitt i förälskelsen skrev jag min första låt



Min första låt skrev jag till min älskade J. så jag bjuder nu eder på den texten.

Jag ser dej  fast det är mörkt
Jag känner din närhet starkt men ack så skört
Doften av dej lever kvar
Du gör mej lycklig du visar vad jag har

Du ger mej minnen värt att minnas
Du ger mej svaren jag har sökt
Du ger mej kraften att bygga vårt liv
Du ger mej glädjen att leva mer

Du talar till mej fast du är tyst
Jag vet i förväg när du vill bli kysst
Allt omkring dej lyser så klart
Jag vet min väg nu går framåt i behaglig fart

Du ger mej minnen värt att minnas
Du ger mej svaren jag har sökt
Du ger mej kraften att bygga vårt liv
Du ger mej glädjen att leva mer

Jag har dej i mitt hjärta jag har dej här hos mej.




Kommentarer
Postat av: Gittan

Jag trodde ett tag att det var tillägnat till mig men mitt namn börjar ju med ett G...

2011-10-23 @ 20:48:20
URL: http://www.gittansvardag.blogspot.com
Postat av: khina

För kännedom för de som läser din blogg och inte har varit till Sveriges första K-märkta mack i metropolen- Skålan.

2011-10-23 @ 22:38:50
URL: http://gamlakonsum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0