Tour de jamt.......

På bilden ser ni en gura.....Inte vilken gura som helst!.....Den fick jag helt plötsligt av en god vän som tyckte att jag borde ha den......Den här guran har varit på turne runt svedala med frälsningsarmen som ni ser på gigbagen och den är en LEVIN troligtvis ifrån 50-talet....Passar en bakåtsträvare som jag....TACK KURTAN!!!!!.sommaren .....ja.....semestern...nja......jag skulle vilja kalla semestern för arbetsrotation.....har förflutit höet är inne på lon och det ligger fortfarande hömaskinslik runt Stengårda.....I alla fall så bestämde vi oss för att åka en sväng på en såkallad campingsväng och kopplade vår trotjänare SMW'n bakom Daimlern(Har inget drag på Chryslern) och begav oss mot Östersund.......Mycket trevligt och efter ett par dar drog vi oss ner till Gamla Konsum i Åsarna......När vi landat...ätit....fick vi besked hemifrån att vår gårdshäst försvunnit och hittats i ett väldigt dåligt skick.....jag o frun drog hem .....hästen dog....Och med allt det innebär blev det en Hästbegravning.....Tog som udden ur den här regnperioden......I alla fall efter allt bestyr så åkte vi tillbaka och faktiskt...Faktiskt hade vi ren semester i tre dar och Gittan kom på besök med sitt husfolk boendes i deras combicamp......En legendarisk komposition kom till och När ni i framtiden hör en låt som heter 'Combicamp' så vet ni att DET VAR VI SOM GJORDEN! Det är gott att få skratta sig anfådd med goda vänner och de.....de...Det gjorde vi! (Tur att vi gjorde Tour de Jamt gånger två!)..........Nu ska jag njuta av gruvarveckan ......
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

En "ny" Levin som kan ersätta den gamla spruckna...än finns det hopp! =)

2012-08-08 @ 07:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0