En av tio.........

Julbelysning.............jo det är mysigt och hemtrevligt och i år så lyser varenda lampa utom en........annat var det för ett par år sedan när jag glad i hågen tryckte in kontakten i vår ljusslinga....egentligen är det tio färgade glaslampor i gammal stil i alla fall......glad i hågen helt förvissad om att i år slipper man jävlas med att i timmar leta åt vilken microlampa som sagt upp sig så tryckte jag in kontakten och........mörkrets makter omslöt oss där i köket......i hela huset......fan jag trodde att hela byn slocknade när det small och blixtrade där i köket.......mitt i julmyset och i en röklukt som doftade bränt krut stodo vi där rätt överbevisade om att Julslingor + blodtryckshöjande jävulskap = SANT.......i år så lyser alla lampor utom en........jag tror det får va på det viset......en av tio...........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0