Sviarn o Ragnarök

 

Bjuder på en bild på dom vackraste barnen jag känner till.....D.V.S....MINA!...Älskar samtliga mest.
Regn....Regn.....Regn....vad göra? som nybliven semesterfirare sprang jag ifrån jobbet direkt in i en surströmmingskiva och sedan vidare till en mycket trevlig fest..Snårbergsdagen! 60 pers o 10000000milj sviare
(brännmygg) och ett konstant REGN.....Men i detta fall så sket vi i regn o sviare vi hade kul ändå......Personligen blev jag lite skolpojk för en stund när jag träffade på en man som borde ha haft ett stort K-märke på armen. vem var det då undrar ni? undrar ni? JO denna man var med och startade SHRA på den tid det begav sig ...byggde hotrods när jag själv låg o bläddrade i start o speed...Det visade sig att han varit med och byggt självaste RAGNARÖK....En dragster som jag läste om och tyckte va cooolast.....han byggde senare en raketsnabb PV som hette Hot tomato som jag vet att jag studerade på mitt pojkrum....jag satt i ett moln av brännmygg och glömde bort resten av världen för en stund vid mötet av denna man som jag förövrigt bestämt deklarerat som en LEGENDARISK person i mina ögon....Näää nu ska jag ta o leta upp min START O SPEED samling....Ragnarök hmmm...stort.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gittan

Mmmm...dä ä stort dä!! =)

2012-07-09 @ 08:02:21
URL: http://gittansvardag.blogspot.se
Postat av: Kim Victorin

Mmmm, vet inte om min pappa är så legendarisk som det beskrivs....

2012-09-23 @ 13:53:01
URL: http://narpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0