Äkta man bland Äkta vänner


Kära vänner bloggläsare och fåntrattar......jooo fåntrattar för att jag umgås bara med såna och är själv en stolt fåntratt!!!! Jag är numera gift med världens vackraste kvinna J,Mi . och har upplevt den känslomässigt största helg i mitt liv. Allt och jag menar ALLT gick som på räls ifrån att vi tittade ut på giftasmorgonen och såg solen till att vi städat upp kalaset. Vårt kalas planerades hela vintern och vänner ifrån flera håll hjälpte till med ideer och arbete TACK! Lisa..Lillnea...Khina...Veronika...och Svåger Magnus för din vackra fiol som du framförde tillsammans med Svärfar Sören. Utan dessa spelmän hade bröllopet inte gjort sig så att säga....Om ni nån gång får chansen så sätt er ned och lyssna med hela eder lekamen på Chevaraggarn när han spelar på sin fela....STORT! Det var en syn att se J.Mi i den klänning som sytts av Lisa.....VACKERT...Och att se mina vackra barn dansa in i kyrkan till rock around the clock....OJOJOJ...och sen festen...TACK mina vänner för än fast festen var uppstyrd till en viss del gjorde NI mina vänner festen till vad det blev..och den blev..PERFEKT. Eftersom man bara umgås med spontanfolk och ratar resten så visste jag nog innan att ni skulle se till att festen blev ett minne för livet. Ett stort tack till Toastmastern Kim som såg till att mat och förndenheter var för att inte ta i för mycket...SKITBRAAA. Kim en god vän och proffsig på det han gör. Tacklistan kan göras hur lång som helst som sig bör men Tack till eder alla. Efter fioler och munspel har klingat ut efter att själv ha spelat för publik tillsammans med min FRU och efter att ha gråtit och skrattat tillsammans med mina barn/svågrar/brorsbarn/ och min FRU är jag nu en ÄKTA man och våra mödrar som ska hyllas är nu äkta SVÄRMÖDRAR.....
 
Jag ser dej fast det är mörkt jag känner din närhet starkt men ack så skört.                     Putte.M
 
 

Kommentarer
Postat av: khina

" That´s what friends are for..`" Tack till er båda för att vi fick vara med er på denna fantastiska dag - i ordets rätta mening - för allt var just så fantastiskt!!

2012-07-02 @ 19:58:02
URL: http://gamlakonsum.blogspot.com
Postat av: Kim

Tack själv för att Vi fick delta i Eran stora Dag.
Gillar Er skarpt!

//Kim och Kurt Mikael

2012-08-15 @ 15:53:34
URL: http://narpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0