Kinesiskalaserkockknivskarpingar.......


När driften tar över det sunda förnuftet..........Jag i egen hög persona tror på ........Att vara sig själv i alla situationer att vara ödmjuk och visa att man kan ta mej fn....ta sig någonstans på erfarenhet o skicklighet.....ooooo shit vad man är lurad! man har lärt sig genom livet att bli överkörd av egolobbande kinesiskalaserkocksknivskapa armbågsvassa skitar är vardag......Men.....JAG.....VINNER..........Jag behöver inte övertala mig själv någonsin om att jag gjort rätt beslut för dom är redan gjorda efter en mall som jag försöker leva efter och om det funnits en religion som bara hyllade.....SUNT FÖRNUFT!!!!!!!!!.......Skulle jag blivit jvlt religiös..............Jaaaaa. jag är inte perfekt men jag bemödar mej bara med att umgås med folk som har..........SUNT FÖRNUFT.........Och om jag nu gjort misstag(torde man nu gjort) så har jag förhoppningsvis lärt mej...........Men Kinesiskalaserkockknivsskarpa armbågsvassa skitar göra sig ej besvär....Jag tänker leva livet som sig bör och umgås med.......Jaaa Er mina nobla vänner som jag förövrigt högaktar allra ödmjukast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0