Näcken i Bäcken

Nej! jag har inte tröttnat på att förmedla tankar på detta eminenta vis men på nåt vis harLivet tagit över ruljansen. Den totala frånvaron av blogginlägg kan förklaras av b.l.a ett förstående Bröllop.Planeringen inköp och självaste känslan runt ikring detta är ungefär: Wow vi kan ju göra......eller:Shit man komm å va nervös......Hur som helst är detta kaos det största efter barnen som kommer att hända mig och min J är vackrare än någonsin. Annars då? jovars man ångrar att man coolt stoppat undan långfillingarna och inbillat sig för en sekund att sommarn har kommit. visserligen har vi tagit ut Chryslern och Murklan med husvagn skall hämtas snarast.Jag renoverar hömaskiner för fullt och gräsmattshvetet växer som fn............MEN Värmekranen på samtliga bilar står på rött!Livet är HÄRLIGT!!!!
I alla fall så har jag blivit erbjuden mitt livs första gig.....Ja musikaliskt alltså! Jag har faktiskt fått en förfrågan att spela...Håll i er....på Kyrkmarschen.....sittandes vid risbäckens kant.....som.....NÄCKEN I BÄCKEN.....Ja jag som aldrig har spelat framför folk utan nåt stärkande(läs dåligt självförtroende) och sjunger hellre än bra tackar nog nej till detta gig tyvärr.....Men ge mej nåt lämpligt att förtära så kan man väl utan att spela kunna tänka sig att vara.....NÄCKEN I BÄCKEN.




Kommentarer
Postat av: Gittan

Klart du ska ställa upp...du har berört fler an mig med din sång och gitarrspel...låt fler få lyssna. Ställer du upp på skönsång så ska Elisabeth banne mig gå kyrkmarchen sanna mina ord...lär det bli veckans bloggutmaning!!! =)

2012-06-01 @ 22:48:39
URL: http://gittansvardag.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0