Bland bakåtsträvare o recyklare!


Regn o rusk +5 gr o livet rullar på.........Idag beslutade vi att hämta hem två familjemedlemmar till......Vår trotjänare till sommarnöje Mercuryn......Det blir som inte riktigt sommar förrän den står hemma på gårn....Man skulle kunna berätta många minnen som denna underbara bil har sett till att man kommit till men det lämnar jag till en annan gång.Den är inte nån poppisfavorit ibland storpojka eller värd hur jvla mycket som helst i dollar .......men i min värld......shit den går nog inte att ersätta.....har haft den sen -87 och den är svår att göra sig av med.....Min vän Lisa har i alla fall fått hem vinyl  till sätena så den blir kvar........shit kan man sälja en familjemedlem?Vidare så drog vi hem SMW'N Snuckes gamla ägg som jag golvrenoverat och släpat runt på olika träffar....Man lever i Polarland och kanske därför bor man i ägg på sommarn.....like my egg a lot......Sedemera som bakåtsträvare och (modernt uttryckt) Recyklare har vi blivit med .........DASS! Vi har tagit över dasset som trotjänat mitt fädernes hem i urminnes tider...åtminstonde sen 60 talet och YES det skall återbördas i ursprungligt skick och placeras på Höökens där det skall tjäna sitt ursprungliga syfte åtminstonde ett par generationer till......Och till ni som tycker att dass är äckliga......Dass innehåller endast det ni gett....eller släppt...jaaa..shit....skit inte om ni inte tål det ni lämnar efter er............Funderar på att joina dassens vänner.......höpp o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0