Antikrundan


Kan det te sig märkligt att jag som en förnuftig människa omger mej med slitna gamla prylar? Man borde väl egentligen sträva efter nytt nytt nytt........Jaaa nu är det så att jag inte tycker att Ikeavita spånskivemöbler upphetsar ens sinne eller designen på moderna företeelser såsom bilar eller kranblandare ....Alla måste ha gått samma utbildning vad gäller detta Näää nog är det skönt att omge sig med gamla saker som på nåt vis har en själ och i huset där jag bor andas man in en speciell atmosfär när man ligger som en säck på soffan och med ena ögat följer antikrundan(då menar jag inte J)halvt och nöjt. Man kanske skulle ha gjort nåt sportigt istället..............

Ha prove å int äta ell kut ha tillåve vroke ti mä preparata
Men nå äre illvrångt å prov å tapp na kilo på vamma
Ha prove me yoga å prove me stava me nå anner borata
Å lege å möckse ve järnskrote men de e desamma

Int ha ja bleve na smäckrare ell tappe na feta
Vamma ha stärne på ideale så hängslern ä söm fiolsträngen uttöjd
Siste höle på remma nytt man men de ska du veta
Ja ha nå gått ne om int körven å pilsnern ha vöre en himmelsk fröjd

Idealvikta ha ja komme på jett vara när e int ryms na mer
När vamma int töjes utta de spjärn ti hårfäste
De bero nå på idealvikta att man int behöv göra se till å friser
Att man ha breare mittbena än de fleste

Nä nu jett ja skynn mä ne på affärn å köp mä nå körv å pilsner me desamma
Men först jett ja byt ut hängslern ti na grove spännbanna                
Patrik m


Kommentarer
Postat av: Oskar i Korssele

jaså,erä e hen du å o hållpå, je som trodd´n va du va:)

2012-03-08 @ 16:37:08
URL: http://oscarikorssele.blogspot.com/
Postat av: emelieee

Jag vill se mer bilder! :)

2012-03-10 @ 16:00:18
URL: http://www.emeliemikaelsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0