Krackelering

En god vän till mej sa till mej att helgen var planerad men som vanligt hade planeringen krackelerat innan helgen hade kommit igång.......I Mooseiland country vet jag att liz och miss cat hade planerat att sitta i en snödriva i helgen och inmundiga rom och cola i the sunshine men........själv är man på kostymjakt och köpte i  en sorts illusion en Hugo boss kostym och två alternativ infann sig.......endera är kostymen för liten eller så är jag lite......lite för karakti för hugo......nja .......Jenny har tänkt att göra mej till en ärbar man och vi skall ingå så man säger äktenskap och jag som efter 11 år fortfarande är totalt inlööööööv i denna skapelse till rekordelig kvinna säger JA JA JA ..........ja en sak kan jag säga de får krackelera bäst arsele de vill men jag flyter med som en död fisk i strömmen så länge Jenny flyter bredvid.
En sak är säker ......Även en krackelering kan vara vacker......

Leta åt en gammeldags bumsdunk och dra ett fint lager över den finaste lack ni kommer åt och....voila....sanningen kommer fram......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0