Övergörare

Jag övergör ingenting! Jag menar jag gör oftast precis vad som behövs vid rätt tillfälle, Jo man skulle kunna säga att jag flyter med och Nögör allt men så är nog egentligen inte fallet.Känns mer som att man i mån av tid ser till att det oorganiserade kaoset man befinner sig i ligger i fas och bildar liksidighet i nån sorts konstanthet.Övergörare har jag alltid varit impade på men insett med tiden att övergörarna kan övergöra på bekostnad av nån eller nåt annat och oftast på bekostnad av nån......så.....Jag övergör ingenting och nu kan jag försvara det åsså! Att däremot undergöra leder allt som oftast till att man till sist måste övergöra och detta leder i sin tur till en görning som kan ....ja kan bli undermåligt vad gäller kvalite....näää jämt tempo eller på svenska: jämnen dra............

De ä tur man ä van bare rate !

Kommentarer
Postat av: Gittan

Ungefär så ja!

2012-03-11 @ 10:17:37
URL: http://www.gittansvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0