Smakar bra i munnen.


Livet är en ständig lärdom.....man sitter med ett komplett fredagsmys och läser wheels samtidigt försöker man påverka politiker om vård frågan i Dorotea.......Jag som har mina värderingar men inte är särskilt politisk kan inte riktigt släppa att det kan idag i Sverige exprimenteras med oss inlandsbor med ständiga vansinnes indragningar.........drog just iväg ett mail till socialdemokraternas högkvarter ........jag har hittills tvingat socialdepartementet till två svar men är inte nöjd.....shit vad det vore enkelt att lämna det till nån annan ...som många i Dorro resonerar men man är väl skadad på nåt vis och inbillar sig att man kan förändra ........Well tillbaka till Wheels och historien om Desoto...var nära att jag gjorde affär på en 61 som står ett par mil härifrån men det blev som sagt en Chrysler 61 istället ......jag som är en MERCURY människa åker nu med Jenny i en MOPARBIL............okey okey Ford chrysler cheva buick rambler det smakar lika gott i munnen ........But no taste is like a taste of heaven and heaven is....................Ljudet av en v8 en sen sommarkväll........

Kommentarer
Postat av: Gittan

Just det...vem minns inte lille L "första" ord/ljud...womm, womm, womm, womm ett helt underbart härmande av V8 ljud! =)

2012-03-03 @ 08:19:45
URL: http://www.gittansvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0