Subaru....... Tålamod Tålamod.........

Klart man kan!......Man gör vettigt nog sin första kamremspåläggningen på en turbomotor med dubbla kammar......Man börjar ju givetvis inte med en enklare motor....kan väl inte vara så svårt eller?????Begåvad med ett stooort tålamod och ett mindre parti dumdristighet så kan det väl inte bli bättre?? Jag ser detta som ett bra sätt att lära mej nåt nytt och faan vet om det är lite roligt åsså!!Jaaa jag får väl erkänna att jag kanske inte var nog uppmärksam på märkningarna eller nja jag fotade faktiskt innan jag rev men???? fick böja mej att sätta ihop den på annat sätt.....o shit om den inte startade!!!!Fast,,,,,Fast....det blir nog en seans till med den japanska gubbräsern innan den går exakt som den ska ........tja har man inte göra så skaffar man sig göra.....Tålamod Tålamod....

Kommentarer
Postat av: Gittan

Men du är ju lugnet själv så int ska väl de va na problem int!

2012-09-11 @ 20:27:17
URL: http://gittansvardag.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0