McGormic

Denna McGormic fyller 60 inatt .....rejält stål som håller....Patinerad och vacker som bara en gammal traktor kan vara...Ännu ett år har gått och summeringen?....Ja gamla lugna smått unkna perioder av snålblåst har passerat...Men även Nya vindar har blåst......Glädje och sorg....högt och lågt......som ett år kan vara.....Sorgen efter spelmannen ligger kvar...aningen lättare....men dock. Men året har även bjudit på musikaliska trevligheter för egen del och en diktbok håller på att ta form i förrgår spelade jag på en byafest med min fru och två andra gitarrspelare.....första gången på allvar så att säga....en jävligt kul upplevelse...lite folk men kanske det var en fördel .......kan nog tänka mej att göra om det nån gång.....förändringar förändras situationer kränger...men den står kvar därute.......rejält stål som håller.....bara att vrida igång......denna ....denna urkraft....Min McGormic.
Gott nytt år mina vänner! vad som kommer nästa år för vi summera om ett år!

Kommentarer
Postat av: Khina

Gott Slut och Gott Nytt 2014 till er alla från oss i Åsarna.

2013-12-31 @ 18:05:42
URL: http://gamlakonsum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0