Kvalitetstid.......

Man må vara en lycklig familjerfar ty nu har jag spenderat kvalitetstid med min fru och dom två små hemmaboende barnen ett par dar..........Vi har avnjutit gemensamhet och delat samma känslor genom att växelvis titta till varandra och växelvis suttit klistrade på......TOAN!!!! Vi har fått vinterkräksjukan och den var konsekvent........ALLA fick i demokratisk anda ta del av den.......En annan var inte speciellt orolig när den lille plötsligt spydde ner sängen......Har inte haft spysjuka på 15 år och ansåg mej tillhöra den 5% som är immun mot detta........När jag sedemera hade avhyst allt innehåll invärtes och börjat klarna till så googlade jag på nätet och voila.....En ny muterad typ anlände för ett par år sedan och vi 5%are får också vara med i klubben.........Men är det nåt man inte skall förakta så är det en familjär kvalitetstid............
 

Kommentarer
Postat av: Gittan

Fast kvalitetstid ska ju vara kul! ;P...har jag hört!

2013-02-08 @ 17:31:41
URL: http://gittansvardag.blogspot.se
Postat av: khina

Den sanne optimisten!! Tänk att alltid se nått positivt i ALLT...t.o.m. i vinterkräkan!!!!

2013-02-09 @ 21:47:43
URL: http://gamlakonsum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0