Valberedning.........

 
Val på Moparhill...........Vad väljer personerna på bilden?Måhända sitt livs val!....Eller nåt så simpelt som en politisk ståndpunkt??? I Nådens år 2012....Mopar Hill...Vad Gör Mannen på golvet????Knäat efter politisk övermakt?? Eller helt enkelt för kvinnlig övermakt..... Frågorna är många och svaren???? Val görs av erfarenhet eller av övertalning eller av tron på att det blir bättre........Jag har gjort många val i mitt liv ........kanske inte dom bästa alla ggr men i retroperspektiv kanske inte så dumma i alla fall......Man är inte bättre än sina val och jag i egen hög persona har hittills valt så pass att jag kunde sitta ibland de bästa av vänner en kväll i nådens år 2012 och ta denna bild.....Livet rullar på.......ungdomens år är i det förflutna........Ungdomens år som i själva verket är en Valberedning.

Kommentarer
Postat av: Gittan

Virgils vittnen valde Mopar Hill denna kväll...ett hallaballoo utöver det vanliga...lets do it again! =)

2013-02-03 @ 17:15:25
URL: http://gittansvardag.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0