Semester...(varning för snö)

Semester.......smaka på ordet...mmmmm.....sol....bad....mygg....grill....solskyddskräm.....I detta nådens år har jag i egen hög persona lagt ner min karriär som höbonde.....tänkte därmed ha 5 veckors semester med fiske stugmys bilträffar o en o annan grillkväll.....Just i denna stund tackar jag högre makter att hökarriären lagts ned ....regn varannan dag........var faan är min helly hansen........kaaaaaallllllt......vart tog sommaren vägen ??? va .....
 Jag tänkte åka IH på traktor utställning i morrn men........Känns så jvla besvärligt att traska ut med foppatofflorna o shortsen för att som en sann semesterjävel starta min mcgormic.........suck.......okey okey....jag överdrev....men vart tog semesterbilåkningnärmansvettasfastivinylenvägen??????.......Svensk Högsommar varning för snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0