Bedrup

 
 
Trött o håglös?? vad gör folket på bilden?....ser inte mannen uppe i högre hörnet ut att ha sträckt lårmusklerna så det spänner i hårfästet.....Vad gör kvinnan??? garvar hon???eller är hon bara uppgiven nu när Opeln stannat igen???barnen då?? breakdansade dom redan på Bedrups tid?? Bedrup själv ser ut att vara på väg att lämna scenen......ok...OK....kommer ni ihåg då Ok hette Ok....ja efter IC....Här på byn fanns Esso...BP...och ...Ok när jag började tanka.....ok...på Ok kunde man köpa resrvdelar över disk och jag minns sommaren med tvåtaktaren .....man köpte 3% oljeblandad på pump på BP......ja ja....man kanske skulle ta och spisa skivan o hänga med bedrup o komma i form...Men en sak är säker....sååå göralös är jag inte så jag går på den här reklamen o köper en Opel i första taget.....(har ägt två..suck).....NJa så här i falukorvens absoluta högtid....med luften fylld av tvåtaksrök och mackjärnen är konstant varma kanske....kanske det kan va en bra ide.....ja....alltså att hänga med BEDRUP ett tag.

Kommentarer
Postat av: Gittan

Häng med Bedrup du...själv fortsätter jag mitt träningsprogram med tv2...så jag kommer...i baddräkten som nån tyckte ;P

2013-03-25 @ 18:31:34
URL: http://gittansvardag.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0