Inspiration/effektivitet

Inspirationen har slagit till ......satt helt ovetande om vad som skulle bli till ett ytterligare alster och ......pling....kaaazzzzaaammm.......hm..började att  skriva.......riiiiiiiiiiing....telefonjvl.....hallå ja men hej.....lade på började skriva igen......junior vaknar....bäääääääääää!!!!!......trettio minuter senare på ett igen....då kommer indybandyspelarn hem och ska ha kvällsfika läxhjälp osv.......ok lugnt igen började att sätta mitt virrvarr i huvet på pränt....riiiiiiiing...men vad f......n..hallå men hej.......20 min senare knapprar jag på tangentbordet igen och.......lyckas avsluta mitt alster.......15 minuters effektivt skrivande tog en hel kväll tur att man inte ska leva på eländet.....vad skrev jag då ? ja det får ni läsa en annan gång just nu ska jag njuta av mitt familjeliv tills nästa anfall kommer av inspiration.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0