Huvudvärk....

 
fredagen den 13.........det var den andra gången jag blev utställningsobjekt!???? joo det var näppeligen så att folk ifrån Usa arabien kina tyskland holland osv öste in på företaget jag jobbar på och skulle få syna våra produkter.....och i sann företagsanda skulle all personal vara delaktig,Tjänstemännen blevo uppklädda o smorde kråset vid luncher och middagar.....Deras uppgift var att se hela och rena ut och på sin höjd göra nån liten presentation.....Min delaktighet var att stå vid min arbetsplats och arbeta utan att väsnas......och svara på frågor om nån eventuellt hade några....Fikarasten drogs in för det skulle bjudas på kaffe och krus i fabriken......vi blevo uppklädda med en ny t-shirt...så där stodo nu jag i egen hög persona arbetande som vanligt och hörde chefen presentera hela kontoret .....oss preenterade han som workingstaf that soon will start to work..?...folk fotade ställde frågor som wourfnn..aa bouu..???jo en del var faktiskt sämre på englees than jag......kände oss VÄLDIGT delaktiga som fåntrattar/rekvisita och tydligen tyckte ledningen att vi var jättedelaktiga för dom ansåg att vi borde stanna kvar efter kl 16 00 för att......fortsätta stå som fåntrattar vid våra arbetsplatser tills dom skulle åka till hotellet och smörja kråset........En annan kände att vid 16 00 fick cirkusen avbrytas jag stämplade ut med en bismak i munnen av utebliven fikarast och en lätt huvudvärk..........joo förexten vi var faktiskt delaktiga vid fotograferingen mest för att fylla ut kortet skulle jag tro.........annars då nja på inlandsfronten intet nytt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0