Inte alla ritar bilar

Om ni kära läsare skulle ge er på en vild gissning!......Är det en hon...han..eller hen... som har ritat bilen?Ja vad fan är en hen??kastrerad hona/hane eller??nån som är olyckligen född utan genitalier??Eller svenssonlagom i yttersta fingerspetsarna? Nä ordet har troligen uppfunnits av nån av våra politiker som är så färglösa vid det har laget att med risk för att stöta sig med en eventuell väljare som kan gagna dennes egen karriär inte törs ta ställning och mittemellanfilen är bäst ....SÅ..nja...eee...Hen säger vi eller hur?jag tycker som du tycker!...joo tänk på pepparkaksgubbar o skolexamen o en svensk klassiker som negerboll.....ok ok chockladboll då! man är ju inte rasist??? Personligen tycker jag det ÄR rasistiskt att nermontera svenska traditioner pga risk för att nån inte gillar dom men.... nu var det en fin teckning som visar på gener ritad av en pojk kunde lika gärna varit en flicka.....men det var i detta fallet en äkta genuin svensk norrlandspojk.....en sak är säker det finns inga gener i världen som skulle överföras till en hen......för förstår ni......HEN FINNS INTE! men gener dom finns jag har överfört mina till 5 stycken vackra barn...Men inte alla ritar bilar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0