Lite från förr...

Visst....man har ordning...där står dom....originalreservdelarna.....i mina ögon vackert som en tavla....det är design på förpackningarna....man har försökt och lyckats.....man vill köpa....som det mesta från förr....vackert...själv är man från förr...gift med en kvinna ifrån förr....nåväl... det är upp till betraktaren vad gäller vackerheten....igår kom en liten familj för att granska mitt hus och mitt garage...eftersom vi försöker sälja som kom dom för att flukta....bakåtsträvare som vi är så speglas det även inne i huset.....dom gillade insidan...atmosfären.....grejorna från förr....om det nu blir nån affär vet jag väl ej ....man kanske måste va lite från förr för att se skönheten....sen trivs man i sitt rede...det tilltänkta nya huset är också från förr och bär en historia....där finns folkmusiken i väggarna och är faktiskt både mitt och min frus hemställe.....Gammtjärn....måste bara sälja mitt hus ifrån förr först.....som dom säger förr eller senare........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0