Sällsynta gammeldagsförkylningar borde fridlysas.



Efter förra inlägget där jag ifrågasatte förkylningsreglerna måste jag påverkat hela Eu för dom ändrade tydligen reglerna och införde allmän förkylningsrätt igen,Jag blev skjuten i sank,vingklippt,kölhalad och iklädd långkallingar tjocksockar och en tjock kofta har jag håll i er!! haft en Gammeldags förkylning....jooo de har jag visst! Tätt näsa hosta och till o me lite feber och sovit som en nyrostad gris låter inte de som en gammeldags????Ja jag får krypa till korset och erkänna (har nu huvudet nerböjt och mumlar lite tyst)jag svävade på målet,jag spekulerade med dåligt faktaunderlag,jag ponerar att precisera mej när ytterliga faktorer tjänat sitt syfte och ska då ge en mer inviduell bild av situationen....JA JA ...Jag HADE FEL!!! gammeldags förkylningar finns men till mitt försvar är dom så sällsynta att dom borde fridlysas. Nä nu ska ja ta mej en:

Visst var de gamla plåtförpackningarna mycket snyggare????  vi tar en till:



Jag vet inte men skulle dom här grabbarna komma skulle men  nog kunna förväxla dom med ett visst parti på 30-40talet men håll med om att design var det. nää nu blr det vågrätt läge igen .....jag återkommer ........................Putte

Kommentarer
Postat av: Gittan

Krya på dig!

2011-12-06 @ 15:03:42
URL: http://www.gittansvardag.blogspot.com
Postat av: khina

Det är stort att erkänna att man har fel...Krya på dig! Förstår att du har det svårt nu - du e´ju man!!

2011-12-06 @ 22:11:17
URL: http://gamlakonsum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0