Permanent Underhållstillstånd


Jag har ansökt om Permanent Underhållstillstånd!.......Vad är nu detta? Jo det innerbär att det blir ungefär på samma vis som förut eller ganska exakt på samma vis......Jaa exakt då!!!Jag tänker äkta min älskade J på fredag och känner i hela kroppen att jag verkligen vill ha J som min Fru!....Jag skall bli en ÄKTA MAN. varför det undrar vissa........början till slutet säger andra.....Jo jag ska tala om varför......I min värld är detta den yttersta kärleksförklaringen som man gör när man träffat sin själsfrände och efter att ha levat med J i en massa år och så att säga *Kollat att grejerna passar* och fortfarande kan bli knäsvag när hon ler så........
fortsättning följer............

Kommentarer
Postat av: Gittan

Ohh! Vad jag längtar till fredag =)

2012-06-20 @ 23:40:05
URL: http://gittansvardag.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0