Vintertid

Varför har nån javetbättreförståsigpåare kommit på den strålande ideen att ändra tiden höst o vår??Är nån sorts beslutsångest...flytta fram en timme...näää...flytta tillbaka....näää....Eller bara för att nån insett att här sitter jag på ett bra betalt jobb med en fin titel och har inget att göra eller att komma med....få se..mmm va kan jag göra....vad får jag göra .....Jaaaaa ingen har gjort om tiden!!! jag fixar sommar och vintertid...vilken jvla fin ide....då får jag säkert löneök för då ser dom att jag tänkt!!!!!...suck..........Annars då???joovars kl 05 00 ......snön faller.......endast Putte är vaken.....jvl vintertid......Näää nog med detta mina vänner ha nu en bra dag och....de kan inte mer än gå åt h-vete.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0