2013

Året har gått o vi går in i en ny era likt maia kalendern........Hann ni med allt ifjol? jag i egen persona hann med en hel del och nu sitter men här med tolvslaget i färkst minne. Nu har marschallerna slocknat o raketerna tystnat och i mitt fall har elden som brann på baksidan slocknat.Nyårsmaten håller på att bearbetas i systemet och den lilla lätta huvudvärken tävlar med den lilla lätta halsbrännan som man förvärvat genom att inmundiga lämplig mägnd maltdryck.......Nu då???? 2013 ......Ja man gör väl som vanligt......lever här och nu och tar det som det kommer.......Bästa med ifjol då???? Jag blev en äkta man och vi höll ett fantastiskt kalas....lever lite på det än faktiskt. Mina damer o herrar jag vill egentligen bara säga att 2013 ger er en möjlighet att på 12 månader uppleva Livet 1 år till och ta nu tillvara på den chansen.........Nä nu ska man börja se vad livet har att erbjuda nyårsdagen idag just nu just här där jag befinner mej..........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0