Kärlek börjar med bråk.

Joo... de äää samma bild.....har som smugit mej på damen......bytt starter.......har nyrepad kylare p g.....målat upp det jag skruvat lös.......ska överaska med ny vattenpump.....smekt bakvingarna......jag har gett henne vinkar........värme..........upptäckt bromsledningsproblem.....jaaa gjort mej till......ok jag är lite svag för kromet.....vingarna...patinan....jag en Ford människa i själen........tycker liksom om Fru Newport......ok...ok....mer än tycker om.....Gillar....med stort G.....men.......hon svarar fortfarnde med kallt krom......men jag är övertygad om att när vattenpumpen är placerad och kylaren glidit ner på plats så ska hon ge sig........har med myndig ton annars talt om för henne att jag drar henne ur garaget ut i höggräset där hon kommer att få stå tills rosten tar henne........sånt man säger bara.......Kärlek börjar med bråk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0