Diktboken

Ja saken är den.....att här skådar ni första exemplaret av min diktbok Välmod......Ett provtryck som i detta nu är inne för tryckning och publicering ,,,,,,....Den kommer att finnas tillgänglig på Adlibris...Bokrondellen...cdon.com och Vulkanmedia...och även på Biblioteket.....Jag känner stolthet...ångest....och trot om ni vill så har en dröm gått i uppfyllelse.....Tack samtliga sponsorer.....Detta var nämligen min femtio års present.... nu fick jag äntligen tummen ur...bättre present har ej gått att få....man har senaste månaderna burit tonvis med rat...möbler....pinaler.....och nu senast fick jag en inblick i hur en stor aktion går till.....kul....även fast det innebar en hel del bärande..lastande och lite mc gyver lösningar så gick allt bra och vi blev av med en hel del prylar va faktiskt roligt.....nu så här sista arbetsveckan innan SEMESTERN.så känner man sig heeelt sluut.....men tider skola komma.....väntar nu med spänning på att boken blir publicerad och ett boksläpp skall genomföras på nåt sätt.....så om nån vecka eller två så om intresse finns kan ni få tillfälle att investera i min DIKTBOK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0