Mouseilandhillbillyboys och Tappdancingmegaqueens!!!!!!!



Hej på eder alla! Jag tänkte att jag skulle avslöja svaret på vilken bil detta nobla rattcentrum prytt den självaste kringlan men tänkte istället ge er nån vecka till....Och ni Mouseilandhillbillyboys and Tappdancingmegaoueens som på ett alldeles förträffligt sätt försökt att gissa (Tänk er Brasse) FEL FEL FEL........Ska man i detta läge ge en liten ledtråd??  näääää fundera nu ordentligt,fråga GITTAN,dela ut flygblad Ni kan det här ...Ring Gamla konsum i åsarna gör vad som helst för att stimulera er släpp hockeyspelet och sluta ringa Heta Linjen så kommer ni nog på nåt.... Annars var det en bra gissning för FORD är ju den enda bilen resten blott bleka kopior .Eller hur!!! tror nog att Änkan o Carterroy, M.J håller med fullständigt....Ps jag ringer dej Khina när rodden är klar kan bli vilken dag som helst nu ska bara hitta resten av bilen först. Ha de nu gott i stugorna vi hörs    Putte. 

Kommentarer
Postat av: Gittan

Robert vet svaret! :)

2011-11-27 @ 10:55:53
URL: http://www.gittansvardag.blogspot.com
Postat av: khina

Eftersom vi verkar tillhöra Facit så skriver vi inte vilket bilmärke den tillhör men en ledtråd kan ni få! Bilens namn börjar på ...A.

2011-11-27 @ 12:10:04
URL: http://gamlakonsum.blogspot.com
Postat av: sanna -saos.blogg.se

Men pappa snart måste jag få göra något kul åt din bloggdesign ju! :D skicka lite roliga bilder du vill ha med på bilar eller vad du vill så jag har nåt att pyssla med.

2011-11-27 @ 23:22:38
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0