Petrolhead


Har ni nån gång luktat på ÄKTA gammal lagrad bensin ??mums för en del lika särpräglad lukt som salubrin ....man glömmer aldrig lukten..den går ej att beskriva men man VET hur det luktar,Fastnar i det undermedvetna som Gammal ÄKTA diesel fastnar i porerna.Och ÄKTA bensin går att ha i tanken huuuur länge som helst och när man sen kickar,vrider på nyckeln eller styr igång maskineriet så startar det yihaaaaaa!!!!Lite som ÄKTA gammal kärlek/vuxenjympa.........I say no more.....jaaa jag är en PETROLHEAD.........


Har ni aldrig tänkt på att man känner lite bättre när man fått i sig en öl eller två
Har ni aldrig funderat på varför man löser så mycket med rätt mängd alkohol
Man skulle nog fundera på att lösa detta om man inte vore så lat
Att ge fan å dricka vore nog de enda rätta men då torde man nog bli spak

Varför överge ett vinnande koncept som alltid faller ut så bra
Varföt dömma ut detta vinnande recept som blir bättre dag för dag

Jag har nog funderat o kommit med ett beslut jag vet åt vilket håll det lutar
Jag har nog kommit på det tillslut jag dubblar mina supar
Jag vet inte att föra mej i detta liv utan detta flytande initsiativ
Så ska ni ha nåt gjort i min närhet så ge mej nåra klunkar

Så spelar jag en liten suparlåt o tömmer era dunkar.                           Putte M

Vad ska man säga ??? Ja har gjort n' själv............

Kommentarer
Postat av: Gittan

Ska vi ta och göra ett försök...typ...imåra?

2012-01-05 @ 19:54:40
URL: http://www.gittansvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0