Skyport o röd mysbelysning



Jag skådade ljuset .......I en volvo 240 med en potent b18 och med röd mysbelysning inuti...Tittade man uppåt skådade man ljuset genom en SKYPORT...bara namnet kan göra en lite religiös.Vilken coolhetsfaktor var inte det va???? Jag undrar om nån skulle få för sig i dagens läge att kapa upp ett friskt tak och montera en glaslucka i det??? Det klart att det fanns ju fördelar med Skyporten....Man hade direktkontakt med dom högre makterna och Kanske....kanske man var lite xtra cool när man en varm dag helt enkelt lyfte bort luckan och körde fullt öppet så frisyren(som man faktiskt hade på den tiden)mest liknade svinto..........hm kanske man skulle ha haft en skyport i mercuryn......hm.........


Min herre vad gör du där på golvet  Ni ska nog inte dricka mer
Ett gissel har spritt sig genom sorlet  Dom andra ser inte vad du ser
Dom andra ser inte vad du ser

Min herre ni ska nog kliva upp nu Och göra ett ljudlöst sorti
Svälj nu eder manlighet o stolthet Om du är det minsta rädd om ditt liv
Kanhända du får vila i frid

Min herre jag ser ni klivit upp nu Besinna er jag är en fredens man
Ta er nu snabbt ut i natten Hem till er moders trygga barm
Annars så vete faan vad jag gör en fredens man
måhända jag bryter eder arm jag en fredens man.                        Putte.M

Kanske en opassande text till föregående inlägg men plötsligt händer det........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0