Bilar......

 
Visar din bil vem du är???Nja....Kommer du åkandes i en gammal kexig bil o mumlar att köpt'n bara för prise! visar det nog mer din aktuella ekonomi än din persona...Ok ok ok visst finns vi som gillar gamla taunusar,granador.142 o och tycker att 'n arschelskjutsarbil behöv int va blank.........Min definition av en bra bil är: 1.Den ska starta 2.Den ska ha bra värme 3.Man ska åka skönt.......Ok den får gärna vara fin......Vi har precis förnyat 50% av bruksbilsflottan och sålt kamikaze subban vidare till en ung turbokille som antagligtvis kommer att ANVÄNDA den........hmm ja vi kommer att sakna den gamla trotjänaren men nu står en ny trotjänare i dess ställe......Min fru har ett nytt åk.....Len o fin med nåra små skavanker...vacker rent ut sagt.....med en förtrollande glans.......bilen alltså!!! inte min fru....som förövrigt kan beskrivas ja.......hmm.....exakt som sin bil......hmmmm...tillbaka till....Visar din bil vem du är......(kan inte svara ja på det för att min fru tycker att hennes nya bil är TRÅÅÅÅKIG....och slö).....Nja kanske inte! ja...alltså svaret på frågan.......Men en sak är säker vi kommer att sakna den gamla turbo subban......bilar har visst en själ så det så ! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0