Daimler

Njuter ni?......Ja!!! Njuter ni av livet???....Ok vi definierar njutning! Njutning kan vara lukten av ett gammalt myggstift...Galonsätena i en gammel amazon....Surströmming.....Njutning kan vara psykisk eller fysisk...Fysisk njutnig kan bli psykisk njutning och ......ja you get it men njuter ni??Jag njuter av såväl en blodpudding middag som en trerätters med en kall öl till jag njuter av att komma hem såväl som att fara bort......bilar..mopeder...musik...Ok visst kan man väl sucka och tycka att life is shit.....men efter alla tråkigheter som ordnat sig eftersom så uppskattar man livet på ett annat vis ........Jag försöker att komma ihåg gobitarna väl medveten om dom torra kanterna just där bakom.......och man känner av dåliga energier på långt håll nu för tiden om går om möjligt kroken ikring.....ibland står man på en bräda på högkant och måste gå framåt .......men se er omkring ni tvivlare och uppskatta livet och ni ska se att vägen ni går på blir bredare och bredare........Och ni energitjuvar!! Man kan bara leva SITT liv själv inte genom andra känn efter för faan....Nää jag njuter av vänskapen inte genom vänskapen.......
 
Viva hela min vackra familj o vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0