Ur garderoben......

 
Okey....det är dags att lufta sitt hjärta och tala ur skägget......inte det som fastnat i brevlådan utan......jaaaa det talades om på radion att skalliga killar hade mycket testoseron och att det som dödade hårväxten på självaste skalpen gödde hårväxten på resten av kroppen......oooo shit vad den professorn hade rätt.......prostinnan i rossön skall hädanefter leta efter långhåriga killar och inte nåt annat....jag tänkte efter såå många åår komma ut ur garderoben och erkänna att.......att ....detta är inte lätt......vad ska folk tro?.........ja ...jag skriver det rätt ut......jag.....jag.....faan....jag är 47 år o kan bättre.......ok..........1.2.3.......jag gillar....shit........ok jag gillar........limpmackor med ost och med en falukorvskiva på draperad med kalles kaviar på.......nu vet ni..........yes.............ur garderoben............ok ni som läser denna blogg ........I Dare you........kom ur garderoben och erkänn era synder.........Tell me........
 

Kommentarer
Postat av: Prostinnan i Rossön

Har ju sagt hela tiden att jag letar en kille MED hår på huvet. Men han ska absolut INTE ha hår på kroppen och för den del inget i ansiktet eller.

2012-11-10 @ 19:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0