En hjulbent lönnfet poet

Vilket skeende i livet befinner ni er i ?......jag i egen persona är i ett ungt skeende........jaaa.....med intrampat lego i hälarna o blöjyten på schemat.......med så mycket egentid så man kan jämföra det med lönen......med en vacker fru som är en vacker mor som har en vacker .....ja vad säger man.........ok......patinerat vacker man........dvs......jag......m mmm.....ok då.....jag är 47 år gml ok har hittills 5 odsenvanligt vackra barn...måste vara gener.....jaja i vilket fall som helst så......måste man vara ödmjuk inför det faktum att man är .....ja jag skrev en låt för ett par år sedan som sammanfattar det .....mesta.
 
Jag vakna upp en morron med värk o dubbelseende
jag släpade mej till spegeln och fick fram ett leende
Där såg jag en skäggig trött atlet
svankryggad hjulbent lönnfet..poet
guds gåva till kvinnan attraktiv som få
vill inte vara så här snygg men det får gå ändå
 
ledbruten halvblind vig som ett järnspett
mer macho har ni alltför sällan sett
hår som växer överallt mest på ryggen
inni öra å huve som ett kalhygge
 
mn det ska ni veta det har vart ett jvla jobb
att forma denna helt perfekta kropp..........
 
Hur som helst.........mitt motto i livet......DE KAN INTE MER ÄN GÅ ÅT HELVETE.....
Och jooo jag är ung.........joo....jooooo.....ok min tes är att om man lär sig nåt nytt varje dag och tar det till sig.......då är man fortfarande ung..........om ta mej faaan om inte ja lär mej nåt nytt varje  dag .......och det roliga är att youngsters i min omgivning lär mej lika mycket som jag lär dom............grejen är att skita i åldern o lyssna........shit det finns hopp..........jaaa......de kan inte mer än gå åt helvete........
 

Kommentarer
Postat av: Gittan

Å ska det gå åt helvete...ska det gå med sång och musik...som min far Affe sa! ;)

2012-10-20 @ 09:27:46
URL: http://gittansvardag.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0