Livet leker

Känner ni?  Känner ni hur ni tinar upp och energi fyller eder lekamen?? Vissa tycker att nu tinar allt jobb fram......vissa.....ja jag då ! vårvintern är den bästa årstiden just innan allt skall påbörjas....okey jag ser fram emot sommarn.....värmen....sol...bad...grillning......och det bästa av allt......att få vrida igång en hederlig gjutjärns v8 och känna lugnet. var på relaxhelg ihelgen och stog på 13 våningen på hotell plaza i umeå i fönstret och iaktog stan när ett välbehag kom smygandes....en 58 chrysler kom mullrande och stal all uppmärksamhet...åtminstonde i från mej och min fru som tack o lov har samma sjukdom som jag.........Vi följde bilen så långt det gick med blicken och diskuterade sedan årsmodell.........Efter denna angenäma händelse så infann sig suget efter bilåkning........livet omdirigerar sig ifrån vintermode till sommarmode ...måhända sakta men säkert men det står nog inte på förrän vi sitter nöjt ombonade av en äkta amerikansk framtisdröm i från 1961 eller 1974 och känner att livet leker.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0