Masonitegubben

 
Visst blir man glad! Masonite loggan torde vara en logga som alla med självbeaktning känner igen och man är väl lite skadad men jag kände ett litet välbehag när jag hittade den lille masonitegubben när jag:
 
Rev upp golvet i det kreativa rummet hemma.......Masonite i all ära men spik måste ha varit billig en gång i tiden....Rivit halva golvet och spikdragit 1.3 miljarder spik nästan...känns det som......Tur att Luk ville hjälpa till......Hur som helst verkar detta bli ett låååååååånnnggt projekt.......Med små ozzar o coola luks blir det 15 min i veckan över till reptid........Men detta rum förtjänar allt jobb....Detta rum är husets kreativa rum och där har det tillkommit såväl dikter som låtar och mitt i putsning o golvrivning fick jag en stark känsla hur rummet en gång såg ut...........Jag träffade en tidigare ägare och beskrev för honom hur jag trodde det sett ut och........Japp han bekräftade lite förundrat hur rummet sett ut och det visade sig att jag hade en ganska klar bild på hur hans föräldrar hade tex sängen i detta rum..........hmmm......har alltid känt att det är nåt speciellt med detta rum......Nä nu ska jag dra på mej
 
Och ta ett snack med Masonite gubben.
 

Kommentarer
Postat av: Gittan

Spoooky!

2013-03-17 @ 17:19:27
URL: http://gittansvardag.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0