Nja..jaaa...nej nej till Favoriten.

Endera har fått fått plötslig vishet eller en tillfällig sinnesförvirring..........Ja varför det då ? Jo jag bevistade i veckan en liten träff i Åsele som rörde sig om Det Litterära Västerbotten. Vadan detta ?...Ja jag träffade folk som liksom jag inte kan låta bli att skriva....DVS författare av olika slag och måste erkänna att det var en intressant upplevelse....Nog vet jag att jag är en högst kulturell man på många plan och en sorts skinnskald men.......mitt i detta högst upplyftande virrvarr av info och vishets ord av tyngd vad gäller skrivande och ett eventuellt boksläpp blev jag plötsligt erbjuden en mycket fräsch Volvo pv 1964 som visserligen var nedplockad med komplett och som sagt fräsch.......Där stannade världen i några sekunder och jag såg mej själv bakom ratten i en av mina favorit bilmodeller (PV'n var nämligen en favorit).......Jag led våldsamma kval hela vägen hem vad göra? Då slog visheten eller den tillfälliga sinnesförvirringen till på allvar och jag meddelade ägaren att jag avböjer men tipsar gärna mina bilkamrater.....sagt och gjort.....Nu har en kamrat till mej påbörjat ett eventuellt köp och jag.......jag.....jag vet att jag inte har tid,plats eller för den delen inspiration för att ge mej på Favoriten.......suck.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0