Kallt men varmare än nånsin.

Skulle ha tillbringat den fria tiden här....mekandes ....trixandes....istället har man mest burit in ved....njutit av 25-30 graders kyla...känns avlägset med värmen.....fast kanske inte....man har istället kännt den mänskliga värmen...umgåtts...med såväl släkt som vänner...kylan gör nåt med oss ...får oss att stanna upp....det kanske har en anledning att julledigheten oftast är KALL...att man inte kan göra så mycket....att man istället varvar ner och umgås...jag i egen hög persona fick plötsligt en låt leverarad i går kväll....o de var länge sen sist....trodde att mitt låtskrivande var över...men icke...kanske för att man nu har haft tid...att göra ingenting...kreativiteten byggs upp...garaget står kallt och öde...endast en chrysler huserar i det....allena....ska nog ta och smyga ner dit.en vacker dag...men först ska jag njuta av lite mer mänsklig värme...först.med mina barnbarn..sen...fira in det nya året på gamla konsum i åsarna.....kallt...men varmare än nånsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0