Det ska vara jämnjävligt!

Efter sjukskrivning och läkning efter operation försöker man nu komma iform.....Den fysiska biten verkar ha kommit i andra hand pga av den cirkel man hamnat i! ni som eventuellt ögnat igenom tidigare blogginlägg vet att på det automobiliska planet går det inget vidare just nu......5 bilar på gårn 1 som går prisa gud för det.....fick låna en bil av nådig bror så att jag kunde färdas till mitt jobb och har nu gjort 2 dagar verkar gå bra det i alla fall.......cirkeln fortsätter lite så där att man får uppmärksamma det lilla typ tv dosor som lötts klädkrokar som plötsligt går av..ja smådjävulskap i väntan på nästa stora överraskning! hade tänk försöka komma lite i form i vinter verkar tungrott......för den form jag nu försöker komma i är en insikt om att cirkeln är sluten på det psykiska planet men just nu är man fullt inställd på att när som helst kommer nästa smäll och man är osäker på att man hinner ducka och kalaskulan får nog hänga med ett tag till...jaa den är man ju van och den har som blivit en del av min utstrålning.....det ska vara jämnjävligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0