Viva semestro......

Viva värme......viva semestro.....viva baden baden......viva Norrlands.....i alla fall....ni som har njutit denna vecka....en annan har avnjutit 27 gr härlig svensk värme inne på min arbetsplats.....minut efter minut har man averkat 4 dar av fem av den sista veckan innan semestern.....börjar kännas i kroppen....semester i unga år brukade innebära att jag kastade mig in i bilen första dan och åkte upp till Piteå dragway......102 oktan.....kompisarna körde på strippen.......jag ingick i heja klacken.....ja....man har levt med bilar ett tag.......på senare år åker man ner till Classic car week Rättvik varje år för att bevittna...medverka....till den fetaste cruisingveckan i sverige......man kan säga att man snart sett.. gjort..allt....i Rättvik......men av nån underlig anledning så åker man ner och njuter av en veckas konstant v8 muller i glada vänners lag....en sorts semester...viva semestro.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0