Diplomaten

Vi har blivit med Diplomat........Måhända man bor i Polar land men visst......Smw'n har tagit oss på diverse fantastiska upplevelser..den skymtar i bakgrunden men får nu vika hädan för en större vagn......känns sådär för Smw'n är våran vagn.......men tiderna förändras.......folket kräver mer plats...(kanske för sitt livsnjutarleverne)..jag känner förtroende för denna Doroteabyggda skapelse.....måhända inte lika strömlinjeformad som Smw'n men brutet tak och byggd i sann Dorroanda.....En namne som renoverat den och lika skadad som en annan.......nu höll affären på att gå i stöpet.....ett Chevamärke satt vackert placerat på bakflygeln.....Men min namne hängde in en Fordtröja just för att jämna ut vibbarna i garderoben....kändes som fint.....Nu ska ju den dras av en Chrysler så.....Frun undrade vad Fordtröjan hade med saken att göra?.....Ja....vad säger man......man är knappast märkesfanatiker....bara allmänt v8 sjuk......hursomhelst ska utsidan nu fixas.....insidan är bra som den är.....känner på mig att jag kommer att trivas med Diplomaten......Känns bara lite synd att måste avyttra Smw'n den är liksom.....liksom Mercuryns vagn......Skulle ha varit perfekt att sälja dom ilag.....men jag kan känna mig glad för att Diplomaten har liksom Smw'n det fantastiska Linde Bromssystemet......Elbromsar.......jag har som grottat in mej på detta en hel sommar....jag lät nog som Kapten haddock....anfäkta o anamma.......shit.....man lär sig aldrig........nä lika bra att vara Diplomatisk.......och bli som.....Diplomaten.
 Vad sägs???? paketpris......eller.?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0