Midsummer meet

Kl 07 07....Midsommaraftonsmorgon.....Chryslern är tankad...Diplomaten är packad....endast tomten är vaken....Ska snart förenas med ett antal kamrater för att åka ner till Junsele på en mycket trevlig bilträff med allt vad det kan innebära.....5 gr varmt......snö snart?...Nu är jag inte speciellt orolig över vädret för hitills har vädret alltid varit......ja...har bilder ifrån de fem senaste bilträffarna i junsele och har på dessa samma tjocktröja på mig......Nu är det så att den nya vagnen ifrån 73 är utrustad med såväl el som gasolpanna och har redan provats (förra helgen)  då man i egen persona befann sig på spelmanstämma...förövrigt en MYCKET angenäm upplevelse....kultur mina vänner kultur....Nu med folkmusiken som bas i ryggmärgen skall det blandas upp med rockn roll och svenska visor...en sorts rasblandning eller....hursomhelst så är det nog så att än vad ni gott folk beger er på för träffar så är dom nog rätt lika.....det som skiljer är blott huvudintresset...folket....folket är nog som folk är.......ska bara passa på att tillönska eder en glad midsommar för nu ska jag spola i mig en stor kopp java och köra upp familjen ur sängen för att bege mig till Midsummer Meet på nipan i Junsele.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0