V......

V.....va då?...jo V.....På min gård hemma i byn står det det  3 st v'n....v4...v6...v8.....kanske är det ljudet....kanske är det nån konstig böjning......v4'an smattrar på...distinkt....vrid..nja....v6'an smyger sig på en tills man trycker ner gaspedalen....vrid...hm...v8'an är en drog.....jag erkänner visst har jag....otaliga gånger kört v8'an med rutorna nere och tryckt på bara för att höra det magiska ljudet....v motorer har nåt.....jag trivs i vilken av dom......i helgen åkte jag Taunus med pöjken o njöt av Fords tänkta Mustangmotor....dom hade tydligen tänkt Mustangen med en v4'a .....men nån vaknade...nån som tydligen bestämde och bytte ut den mot en v8'a o skänkte motorn till Tyska Ford....bra......ja.....för annars hade 67'a Taunusen haft en tråkig radmotor och då hade jag inte kunnat njuta av...ljudet....v.....mmmmm.....arselskjutsarbilen....stjärnan....inhyser en v6'a....o jag tycker om.....v6'a med automat...niiice......ekonomiskt...njaaa......men gött mos.......Chryslern ska jag väl erkänna är just nu en v7'a..men skulle det skita sig plockar jag ut murklan.. ur sitt dunkla garage...351 cleveland.....myyysmotor....v...V....va då...jo....V.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0