Koll

Har varit gift i 3 år...lyckliga....har blitt femtio....va???...regnet upphör inte längre att förvåna....hm...har i dagarna skickat manus till ett bokföretag som enligt planen skall resultera i ett .....boksläpp.....enkelt med modern teknik...näää....visserligen är man inte helt tappad bakom en vagn när det gäller datorer men....tog kontakt med företaget...blev upplyst....fattade grejen....bara att fylla i ett formulär på nätet..en beställning...skicka sedan manus....allt gick på räls tills jag insåg att jag inte kunde skicka en hel mapp på min mail...hm..insåg att jag var tvungen att installera ett mailprogram i datorn..hm..enkelt....bara att trycka på en knapp....sagt och gjort ...installationen gick bra...datorn startade om och.....dog......va i hel...fn...hade visserligen sparat på usb....startade då upp min nya fina röda dator.....laddade in via usb o voila.....du kan inte öppna detta du har inte Officepaketet....köpa?...testa?...va i HEL...fn...!#")/?=%¤&(typ Kapten Haddock) jag tänker rationellt jag mailar företaget och frågar om jag kan skicka per post mitt usb.....det går inte att skicka mail just nu svarar datorn...den nya röda fina....ingen mening att dra flera ramsor..detta har nu blivit vardag......en arbetskompis opererade igång min kraschade....den är nu fungerande men tom....inget Officepaket på nån nu....känns som nån har stulit pennan...jag lurade den fina röda...gick ut bakvägen fick iväg ett mail och manuset är nu skickat....arbetet skall strax börja med utformningen om nu företaget mot förmodan får min försändelse....jag vet en sak i alla fall ....jag har ingen.....KOLL.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0