På rull

Senaste veckorna har bjudit på en mängd av gott och blandat......största delen arbete....skrotinsamlingen pågår....jag har dragit släpvagn,,,,kan varenda gupp ...hål....deformationer på avaträsk vägen...har hunnit bli femtio....blitt firad med råge...sköön helg med älsklingen i Ume....fått hem topparna till chryslern.....skulle bara ha haft nån minut över hm.....efter en insamling av mina vänner så kan jag nu ta steget till ett boksläpp..har varit i kontakt med ett förlag...fortsättning följer.....det närmar sig även ett bokslut i Avaträsk....jag har blott en Valmet med kopplad vagn och en Chevafront lastad och klar där....såå så här på mors dag i nådens år så körs nog sista repan...puuh livet på rull....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0